Wat wil jij?
Plaats jij ook wel eens een geweldig bericht? Je hebt nagedacht over de formulering van de tekst die je gebruikt. De boodschap is helder en van belang voor velen.
Je plaatst het bericht op een van de vele social media kanalen en dan gebeurt het....
Je wacht en wacht, je klikt zelf nog een keertje en nee, helaas geen reacties...
Teleurstelling alom en dit geeft niet veel inspiratie om de volgende keer opnieuw te kiezen om zichtbaar te zijn. Zonde van jouw tijd en inspiratie, dus zorg dat je op tijd hulp inschakelt!
Wie ziet jouw boodschap?
Weet dat maar een paar procent van jouw netwerk het bericht te zien krijgt in zijn/haar overzicht. Van deze paar procent, kijkt weer maar een paar procent met aandacht naar het bericht op zijn/haar beeldscherm.
De kans dat jouw boodschap zichtbaar is voor velen is dus....
Je mag jouw boodschap dus echt vaker dan 1 maal onder de aandacht brengen.
Help jij mee?
Als iemand een reactie achterlaat, is dat een teken voor het gebruikte sociale medium dat jouw bericht de moeite waard is.
En als mensen jouw bericht vervolgens gaan delen, dan wordt het echt leuk. Dan zien niet alleen meer van jouw volgers het berichtje, maar ook de vrienden van degene die op delen drukt. Dat kan best eens vele malen je eigen bereik zijn.
Dus aan jou het verzoek om informatie die jij als waardevol ervaart, te delen, te liken en/of te voorzien van een reactie.
Reactie plaatsen
Reacties